joi, 10 martie 2011

Jurnal cu bani


Cum staţi cu banii? Bine? Sau număraţi zilele până la salariu? Aşteptaţi cu înfrigurare bonurile de masă? Să stiţi că asta ar fi bine! Azi dimineaţă, o doamnă în vârstă, nu era boschetar, doar o bunicuţă, a pierdut câteva monezi de 10 bani pe când căuta ceva în portofel. Ce credeţi că a făcut femeia trecută prin viaţă? S-a târât în patru labe pe sub scaunele din tramvai, până şi-a adunat bănuţii. Când s-a ridicat şi a văzut că toţi ne uitam la ea, s-a jenat foarte tare şi a spus: "Sunt banii mei de pâine, alţii nu am." De aceea, am început să mă gândesc foarte serios din ce voi trăi eu când voi îmbătrâni pentru că nu aş vrea în nici un caz să fiu atât de disperată încât să ridic de jos monede pe care acum nu le iau niciodată când le primesc ca rest. Am să învăţ să iau şi bănuţii ăia galbeni foarte mici pe care încă nu i-am văzut, dar care se numesc "un ban". Sigur că exagerez, dar mă frământă tot mai des ziua de mâine. Prea am lălăit-o până acum şi constat că nu am nici un plan.

Un comentariu:

Unknown spunea...

Vorba aceea Marinuk, "Leu cu leu se face ban"... Asa fac unii averi. Eu stiu pe cineva din specia asta!