marți, 15 februarie 2011

Jurnal de cumpărături

Nu am fost la shopping, ci am făcut cumpărături în tramvai. Urcă în câte o staţie unul, doi, "comercianţi". Orice produs un leu, doar cele mai "de lux" costă 3 lei. Pe femeia de azi am văzut-o de mai multe ori, dar nu am cumpărat, fireşte, nimic, pentru că eu ştiu deja zicala "Un leu dai, un leu face!" E vorbă din popor şi e verificată în timp. Totuşi, femeia şi-a prezentat atât de frumos marfa încât mi s-a făcut milă. Am luat o lanternă cu brichetă -1 leu, un aprinzător de aragaz - 3 lei, două pixuri -1 leu şi , cireaşa de pe tort, un toc de ochelari -3 lei. Mamăăăăăăăă, am fost la cumpărături! Am rezolvat mai multe probleme şi nici nu m-am ridicat de pe scaun. Sper să vină şi mâine cu nişte batiste din hârtie, leucoplast şi mi-ar trebui şi o îmbrăcăminte pentru buletin. Şi mai spun cârcotaşii că e scumpă viaţa în Capitală! Sper că şi femeia a câştigat ceva bănuţi, că doar pentru ea mi-am trecut peste principii.

Niciun comentariu: