vineri, 4 februarie 2011

Jurnal de tramvai

După patru ani, mi-am adus aminte ca am blog. Eu şi înca nj de milioane de oameni. Sper că nici unul nu s-a gândit să scrie un jurnal de tramvai, linia 36, ca să dau o informaţie exactă. În fiecare zi aud şi văd o lume fascinantă în tramvaiul 36. Azi am întâlnit o doamnă în vârstă (îmbrăcată mai bine decât mine) care vorbea singură. Avea multe probleme la mansardă. "De ce se fut românii în cur?", se întreabă femeia şi tot ea răspunde: "Poate le place! Dacă le place, să le dăm mai mult! Dacă nu zic nimic, le dăm peste tot, îi punem capră!" Am închis cartea pe care o citeam şi mi-am dat seama că femeia cu neuronii plecaţi de acasă avea dreptate. Românii se lasă siluiţi în fiecare zi şi nu spun nimic. Ahaaa! Zic politicienii. Vă place? Vă dăm mai mult! De ce un profesor se reseamnează să constate că are salariu derizoriu, că i-au luat banii pentru cărţi, că poate fi dat afară oricând, că nu mai primeşte sporuri de fidelitate, de dirigenţie etc. Nu protestează, doar bârfeşte în cancelarie şi se plânge acasă. Se îmbracă de la second hand şi mănâncă în pauze câte un covrig. De aceea zic şi eu ca bătrâna cu pitici pe creier: poate le place!

Niciun comentariu: