sâmbătă, 19 februarie 2011

Jurnal vesel, de tramvai


Cititorii acestui blog îmi reproşează că scriu despre lucruri prea triste. Cum triste dragă? Păi, de câte ori nu m-am înveselit eu în tramvai! „Ooooooo! O! O! O! O! Oooooooo! Zale Dumbale, Ale Dumbale, Zii Salamule!” Asta e favorita mea, am auzit-o de atâtea ori de la tinerii cu care călătoresc zilnic. Telefoanele lor sunt mai noi decât ale mele, totuşi nu se aude chiar bine. Mi-a trebuit vreo două luni să înţeleg că „artistul” este Florin Salam. În altă zi, îi aud cu altă piesă din repertoriu. „Am o melodie şmecheră rău de tot! Ia auzi: Tu mi-ai furat iubireaaaaaaa într-o ziiiii! Îţi place să te joci cu inima meeeeaaaa? Am sărutat pământul şi am plâââââââns, durerea mea până la ceruri a ajuuuuuuns!” Dacă asta nu e vesel, nu e distracţie, aş vrea să ştiu cum este? Vă vine să credeţi că „am sărutat pământul” are peste 4.000.000 de accesări pe Youtube? În fiecare zi sunt up date-tată cu manele şi nimic nu pare trist în tramvai. Doar că voi nu ştiţi cât de frumoasă este această lume.

Niciun comentariu: